Microsoft Office 365


Приступ електронској пошти и другим електронским услугама и програмима

Сви студенти, наставници и сарадници Православног богословског факултета имају приступ мрежним апликацијама у оквиру образовног пакета Microsoft Office 365 и могу користити факултетске адресе електронске поште (@bfspc.bg.ac.rs).

За сваког корисника доступан је простор од 1 терабајтa за складиштење фајлова на OneDrive, а за поштанско сандуче (апликација Outlook) расположиво је 50 гигабајта.

Microsoft Teams је дигитална платформа која интегрише разговоре, садржај и апликације, потребне ради боље сарадње и веће ангажованости, посебно у време обавезног одржавања online наставе. То је једна од услуга у пакету Microsoft Office 365, а пакет обухвата и: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Exchange, OneDrive, SharePoint, Sway, Forms, Stream, HD видео конференције.

Свим услугама из пакета Microsoft Office 365 можете приступити преко адресе:

https://portal.office.com

или директно електронској пошти:

https://outlook.office.com

Кориснички налози неће бити искључити после дипломирања.


Кориснички подаци

Корисничко име студента састоји се од првог слова личног имена на које се у продужетку наставља цело презиме, после кога долази тачка и број индекса (двоцифрена година и троцифрени или четвороцифрени наставак), и на крају факултетски domain @bfspc.bg.ac.rs. Пример: студенткиња Јелена Ђорђевић, број индекса 20/321, генерисаће корисничко име на следећи начин: jdjordjevic.20321@bfspc.bg.ac.rs

Студенти који су уписали студије 2020. године на свим нивоима, али и сви старији којима нови број индекса почиње са “20/”, сопствену иницијалну лозинку формирају од укупно 16 карактера: прва три карактера су скраћеница назива факултета Pbf, после којих долази ЈМБГ студента. Пример: Pbf2802001742121

Студенти који су уписали студије пре 2020, о налогу на Microsoft Office 365 обавештени су преко мејла. Постоји неколико могућих разлога за нерегистровање тог мејла од стране студента:
1) мејл се вратио,
2) мејл је отишао у Spam фолдер,
3) мејл није уочен.
Додатно, постоји могућност да мејл није послат због недостатка или неправилности електронске адресе студента у информационом систему СтудИнфо.

У том случају, потребно је да студент:

  • сам за себе, на папиру, састави/напише облик свог корисничког имена на претходно описани начин,
  • уђе у свој налог на студентском веб сервису *,
  • прочита системску поруку за студенте у којој је веб адреса,
  • посети ту веб адресу на којој је списак,
  • и у том списку (помоћу search) пронађе личну једнократну лозинку за прво логовање, уз коју је написано и његово корисничко име.

* Напомене:
– ако је потребно, подсетите се упутства за логовање на студентски веб сервис, који Вам је неопходан за пријаву испита и комплетну личну евиденцију о студирању;
– ако сте заборавили лозинку, можете је обновити преко линка на страници за приступ студентском сервису, али за то је потребно да имате email који је уписан у Ваш електронски досије;
– ако нисте приложили валидан email приликом уписа године на шалтеру студентске службе, то учините што пре или личним уносом у електронски досије, или преко студентске службе ако се не можете улоговати, да бисте по потреби касније опоравили приступ студентском сервису.

Помоћу корисничког имена и прочитане лозинке, студент се може логовати први пут на Microsoft Office 365, после чега ће морати да постави сопствену лозинку.

Студенти који већ успешно користе своје налоге на платформи Microsoft Office 365, немају потребу за извршавањем претходно описане процедуре проналажења приступних података.


Опоравак налога услед заборављене лозинке

Препоручује се да сваки корисник, онда када му систем то тражи, само једном унесе свој број телефона и другу мејл адресу ради остваривања могућности за промену заборављене лозинке.

При логовању ће се појавити информација као на следећој слици. Читајте пажљиво и поступајте према упутству: оставите бар један од својих других података да бисте могли лично опоравити налог услед евентуално заборављене лозинке.


Упутства за Microsoft Teams